רואה חשבון

יום שבת, 27 בפברואר 2010

שכיחות: פונקצית FREQUNCY

 שכיחות: פונקצית  FREQUNCY

Fx – סטטסיטיקה – Frequency   פונקציה שמחפשת שכיחות
עד
25
עד
50
עד
75
עד
100
מעל 100

שיטה של מערכים- אם אני רוצה שפונקציה תחשב כמה תוצאות יחד אז צריך מערך. או פונקציה אחת שתיתן לי כמה תוצאות.
לפני שמתחילים את הפונקציה צריך
לרשום את הגבול העליון של כל מדרגה.
כתיבת הפונקציה בצורה ידנית:
שלב א' נסמן את התאים שבהם אני רוצה שתיפול התוצאה.
שלב ב': הקלדה בצורה ידנית:
1. FREQUNCY Ü פתיחת סוגריים Ü סימון הטווח ,
2. סימון הגבולות , (כלומר גבול עליון של כל מדרגה)
3. סיום הפונקציה ע"י סגירה בעזרת ctrl +shift+ Enter

אם אני רוצה שיספור לי גם את התאים שמעל הערך הכי גבוהה שאני הגדרתי לו. כלומר אני הגדרתי לו
שיבדוק לי ערכים עד 100 וישנם גם ערכים שגדולים ממאה, אז בשלב א' שבו אני מסמן את התאים בהם
אני רוצה שתיפול התוצאה-  אני אסמן תא אחד יותר נמוך במקום בו אני מבקשת לקבל את התשובות.

Frequency
Data_array – סימון הערכים הרצויים לספירה בלבד (ללא כותרת).
Bins_array – סימון הטווחים לספירה (כולל ערך עליון, לא כולל ערך תחתון).


בסיום התהליך לאחר גרירה יש לסמן את תאי השכיחות וללחוץ 2F (מצב הזנה )
לאחר מכן ללחוץ על Ctrl + Shift + Enter  . דוגמא לשאלה: מתוך תרגיל 4 סעיף 3
עליך להציג החל מתא A30 את מספר הספרים שהכמות שלהם במלאי הינה עד 25 (כולל), בין 26 ל–50 (כולל), בין 51 ל– 75 (כולל), בין 76 ל– 100(כולל) ומעל 100
פתרון:
שלב א': נרשום את הגבולות
שלב ב' נסמן את התאים שבהם אני רוצה שתיפול התוצאה.
שלב ג': הקלדה בצורה ידנית:
1. FREQUNCY Ü פתיחת סוגריים Ü סימון הטווח של הכמות במלאי,
2. סימון הגבולות של 25 עד 100 , (כלומר גבול עליון של כל מדרגה)
3. סיום הפונקציה ע"י סגירה בעזרת ctrl +shift+ Enter

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

 
Best Free Domains רואה חשבון מטען למחשב נייד